Kusinbarn

En kusin till mig, min yngsta (han är ju visserligen 34 i sommar, men dock min yngsta)  har blivit pappa till en liten pojke. Jag vet inte ännu vad gossebarnet ska heta men jag har gjort ett kort till de stolta föräldrarna.




Har gjort ett kort till som blev helt fel ;-)
Okej, här kommer historien:
En gammal kompis till mig som jag inte träffar jätteofta har två pojkar. Den ena fyller år på valborgsmässoafton och jag tänkte för en gångs skull vara ute i god tid. Jag gör ett kort med namn och antal år som han fyller, lägger kortet på tork och går i väg för att borsta tänderna. Då slår det mig att kortet jag precis lagt på tork är helt fel!!! Det är inte Simon som fyller 2 på valborg, utan hans storebror Leo som fyller 4. Simon fick ett kort på sin födelsedag. Nu blir det till att göra ett nytt kort med rätt namn och siffra, så kan det gå när man ska vara ute i god tid :-)
Här är iallafall kortet. Jag känner iof fler killar som heter Simon, men de har redan passerat 2-årsdagen!


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Simons kort blev väldigt fint hur som helst... :-) Lovar att gasta om jag hör talas om nån sån som ska fylla två!

2010-04-21 @ 11:25:13
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Du får spara det nedre kortet till Simon när han fyller 12!! ;)

Det kan bli så tokigt ibland.

Jag gör många såna fel..Man får klipp å klistra lite extra bara ;)

Båda korten var jättefina men min favorit blev det första kortet! SUperfint!! :D



tack för orden inne hos mej! glad



Trevlig helg!!

2010-04-23 @ 17:05:00
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Marita Svensson

Hej, vilka fina kort Eva, alltid lika duktig, kul att du har en blogg.

Kram

2010-04-24 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0