Så här skulle det ju inte bli...

Jag skulle ju inte börja blogga och sedan inte uppdatera den! Hur blev det så???

På pysselfronten har det inte hänt så mycket, eller vi var ju på 40 + 18 årsfest i helgen, där blev det ju inte heller nå´t pysslat men jag gjorde ett kort till 40-åringen. Tyvärr fotade jag inte :-( Till 18-åringen gjorde jag en ask som fylldes med ett presentkort, inte heller den blev fotad. Hur slarvig får man vara?

På söndag hoppas jag att få lite pysslat. Vi som fixar med Linköpingsträffen ska träffas för lite scrap och prat. Det längtar jag till, vi har alltid så trevligt när vi ses. Hoppas bara att mina foton som jag beställt hinner komma i morgon.

För några veckor sedan såg det ut så här i trädgården.



Kommentarer
Postat av: Marie

Nej jag undrade just om det skulle hända mer på den här sidan! Fina kort. kram Marie

2010-06-03 @ 23:20:58
Postat av: Marita

Vilken fin bild, ha det så trevligt på söndag:)

2010-06-04 @ 23:04:55
Postat av: Sara

Man kan ju inte vara på topp jämt... ;-) Kul att du kommer imorrn, jag undrade just! Det ska bli superkul tycker jag! kram och gonatt

2010-06-05 @ 23:16:18
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0