Lite uppdatering kanske...

Jaha, då var vi där igen då. Långt mellan uppdateringarna. Ska bli ändring på det nu, igen;-)

Här kommer ett kort som jag gjorde till ett kusinbarn som konfirmerade sig i augusti. Det enda han önskade sig var pengar, så han kunde köpa sig en egen dator. När man öppnar kortet är det en ficka i nerkant som pengarna låg i.



Är lika bra och visa ytterligare ett kort när jag ändå är igång;-)

Detta är ett kort jag gjort på beställning. Även i det skulle det vara pengar. Gjorde det väldans enkelt för mig, hittade en kortstomme som redan var klart med pengaficka. Ville hålla kortet enkelt och "rent", embossade några chipboardhjärtan (som innan hade alla möjliga färger) Har inte testat att göra så förrut, tyckte det blev bra.



Blev lite konstiga färger på fotot, men ni får ha överseende med det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med uppdatering!! Som jag har väntat... :-) Här hemma har V börjat om med 39 graders feber idag igen. Suck! Verkar vara en evighetsförkylning. Jag gillar'n inte! Hoppas ni är piggare idag! kram

2010-10-12 @ 10:03:41
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Mita

Fina kort!

2010-10-17 @ 19:55:08
Postat av: Anonym

Fina kort!

2010-10-17 @ 19:55:41
Postat av: Petra/Paradise

2 jättefina kort du gjort!!! Gillar dem båda massor! :D

Tusen tack för dina söta ord inne hos mej!! glad

Det är verkligen värme att få sådana fina kommentarer om det man skapar! skutt



Trevlig söndag på dig vännen!



KRAM Petra

2010-10-24 @ 13:40:52
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0